Äntligen Helg

Nu är det äntligen fredag :)

Och idag ska vi hem till Mamma och Roland :) ska äta taco sen blir det bara mys framför tv :) .Och imorgon ska vi ner till stan och glo lite och handla presenter till mina två kusinbarn Louise blir 3 år och Martin blir 5 år :) Sen blir det kalas på kvällen för dom små trollen. Hoppas på fint väder i helgen så man kan sitta ute i trädgården och bara njuta och kanske grilla på söndag ..

Idag har jag och älsklingen beställt lite sprit som vi får på vår hemresa :) Kan inte förstå att resan är så nära nu .

Nästa vecka har man en hel del att göra , plus att man måste fixa allt för resan på lördan.
Måndag - Lungt
Tisdag - Åka till Jenny och färga och klippa håret " ÄNTLIGEN"
Onsdag - Jobba i Häljarp från 08.00-15.00
Torsdag - Jobba i Häljarp från 08.00-17.00 sen åka direkt till Malmö för Match mot Nörköping :D
Fredag - Sovmorgon :) Jobba i Häljarp från 13.00-17.00 sen hem och packa och fixa allt för resan :D

Nu har jag fått mina tider för mitt vik i lödde :) Och allt är fixat med barngruppen som jag ska ta över . :D Skönt att allt är fixat ..

Nu ska jag gå och packa lite sen ska vi köra till Trellehulla :D

Trevlig helg på er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0