Duktig .

Idag har jag varit väldigt duktig, har varit ute och gåt i en halvtimme sen när jag kom hem tränade jag lite här hemma :) Sen imorgon följer jag med Älsklingen och Robin när dom ska springa 2 km så tar jag och går 4 km snabbt , jag har ju inte riktigt kondition till att springa. haha
Snart kommer Älsklingen hem han slutade lite tidigare idag :) Vi ska ju på kalas kl 18.00 idag hos min Fabror som fyller 70 och min kusin som fyller 40.

Matchen igår var riktigt bra . Slutade 1-1. Malmö spelade riktigt bra . Fortsätter dom spela som dom gjorde igår så blir det GULD :D . Dom hade riktigt bra chanser igår och hade skit bra försvars spel. Första kvarten va lite dålig Göteborg spelade jätte bra i början men sen tog malmö över spelet helt.
Som Ola Toivonen sa efter matchen "Bitter över utebliven vinst, men glad över spelet: - Vi spelar ut svenska mästarna."
Man kan inte mer än hålla med honom ..

Imorgon blir det jobb :) Tjäna lite pengar :D

Idag har älsklingen och jag 8 månader :D Du är kärleken i mitt liv, Jag vill aldrig vara utan dig. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. 8 månader med massa kärlek och fler blir det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0