Ett tag sen nu ..

Va ett tag sen jag skrev nu men har varit så trött på kvällarna att jag inte orkat .  Men tänkte berätta om min helg nu .

Fredag : Först blev det jobb sen när jag kom hem kastade jag mig i soffan för att få vila i en timme, sen vid 7 va det dags att göra sig klar för kvällen. Var fest hos Thrana och Paulina, Thrana fyllde ju 22 år . :) Blev lite dricka sen utgång. Jätte trevlig kväll :D .
Lördag : Sov ganska länge så skönt :) Sen kom Thrana och hämtade oss för bilen stod hos honom, När vi kom dit så ville inte bilen starta så fick fixa startkablar men den ville inte då iheller, så vi fick gå upp till Lasse som snällt ville hjälpa oss att putta igång den, så jag och Lasse fick springa igång den och då ville den starta :D . Så älsklingen fick köra runt lite medans jag fick gå upp och packa lite vi skulle ju köra till Mamma. När vi kom till Trelleborg skulle vi bara stanna till i stan och gå in och kolla en sak. Så när vi kom ut till bilen igen så ville fanskapet inte starta så fick ringa Jessica och Martin som snällt kom och hjälpte oss att putta igång den, Vår lilla flintabil. haha. Mamma och Roland fick kolla på den när vi kom och det visade sig att batteriet va sönder. " Jaha tack för den , det var våra sparpengar " Jävla skrotbil..  Umgicks lite med mamma och Roland sen körde vi till Jessica och Martin vi gick ut och åt på istanbul sen körde vi hem till dom och spelade lite spel och drack lite :) Jätte rolig och Trevlig kväll.
Söndag : Vaknade tidigt sat och prata med mamma sen när älsklingen hade vaknat körde jag ,Roland och Älsklingen till Malmö för att köpa batteriet till bilen , hämtade även upp Louise på hemvägen :D Och jag fick köra hem :D Måste fan skaffa mitt körkort nu :D Blev en underbar söndag Eftermiddag ute i solen med Familjen . Perfekt väder för Fotboll med :D Jag ,pappa och syster skulle ju se MFF-TFF , Tyvärr mållös match men ingen förlust ännu för Malmö :D

Måndag blev det jobb mellan 08.00-16.30 ganska slut på kvällen.
Tisdag blev det jobb mellan 09.30-16-30
Igår blev det jobb mellan 08.00-15.30

Idag har jag varit ledig :D Så sjukt skönt att få vakna av sig själv och inte den jävla väckarklockan. I förmiddes kollade jag tv sen gick jag ner i stan och solade så skönt :) sen när jag kom hem blev det att städa så nu är här så fint :D Sen ikväll får vi se vad som händer om älsklingen orkar göra nåt .

Snart åker vi till värmen :D Jag längtar ska bli så jävla skönt . Snart mindre än en vecka kvar :)

Nu ska jag gå in och se om där komit in fler ledig treor i Landskorna.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0