Godmorgon ..

Ska snart bege mig till bussen som tar mig till jobb, Kan erkänna att jag inte alls är sugen på att jobba till klockan 5 idag. Men jag får tänka pengar ..
Är fruktansvärt trött fast jag sovit i 8 timmar . Blev sängen kl 21.00 igår kollade på serien som går på 4an i 3 delar. Verkade faktiskt bra så man får ju ta och se dom andra två avsnitten med. Igår testade jag laga något nytt blev pastagratäng blev skit gott :) Riktigt nöjd blev jag ..
Igår satte jag och Älsklingen upp oss på 3or här i Landskrona, vi vill ha nåt större . Så hoppas där kommer in nån snart i rätt område. Ett STORT krav nu är balkong vi tar ingen lägenhet utan det.. :D Har hittat en lägenhet som jag är lite sugen på att gå och kolla men får se vad älsklingen min säger..

Nu får jag gå och göra mig klar sen bege mig till bussen...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0