Godmorgon

Nu har man precis tagit en duch och ätit en skål med fil, Så nu är man snart klar för jobbet .. Lång dag idag jobbar från 08.00-17.00 så jag har stägning. Men har jag tur som igår så går sista barnet redan lite i 4 :) Inte helt fel att få åka hem när man fortfarande har betalt :)

I tisedes va jag i Malmö hos syster Jenny och färgade och klippte mitt hår . Jätte nöjd blev jag. På kvällen blev det grillning ute i Petters och Robins lokal , så sjukt gott med grillat .
Igår jobbade man 09.00-17.00 men slutade som sagt lite i 4 , när jag kom hem med bussen kom älsklingen och möte upp mig vi åkte ut till huset älsklingen skulle byta däck så jag passa på att klippa gräset, sen bestämde vi oss för att köra till Center syd så jag kunde handla det jag skulle för resan men linnena jag ville ha fanns inte så får ta det på fredag. Blev ett par tyg skor ialla fall och en gul tröja . När vi kom hem blev det varma mackor sen kom Cecilia en runda för att ta en cigg och snacka skit sen blev det sängen direkt.
Idag blir det jobb sen när jag slutar åker jag in till Malmö ska se Malmö FF-Nörköping. 

2 dagar kvar , Hoppas dagarna går snabbt, längtar tills vi sitter på flyget ner.

Imorgon ska vi fixa det sista för resan köpa det som behövs och packa :D


Nu ska jag göra det sista här hemma sen ska jag bege mig till bussen ..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0