Helt slut ..

Jag är helt slut i mitt huvud, har jobbat från 09.30-16.30 va hemma halv 6 gick till hemköp köpte hem lite mat , sen hem sortera tvätten och sen direkt ner i tvättstugan sen nu ska man hålla på att tvätta hela kvällen. Älsklingen är på möte på jobb så han kommer inte hem fören nångång vid 8 :( .. Just nu vill jag bara lägga mig i soffan och sova. Ska jobba imorgon med mellan 08.00-16.00 ska jobba på den andra förskolan i lödde, ska bli kul och se hur barnen och personalen är där.

Helgen : I Fredes va det utflyttningsfest hos Wictor. Blev först lite förfest hos Robin sen hem till Wictor festade lite sen gick vi ner i stan. Blev tages det var ju gratis inträde och jag va ju sugen på att testa det stället , men kan ju medela att det var det tråkigaste stället jag har varit på. Så vid 1 gick vi hem. Men roligt hos Wictor hade vi :)
Lördag : På dagen åkte jag och älsklingen till Center syd hittade två par jeans för 169 kr :) Inte varje dag man gör det. Sen handlade jag en tröja och locktång :D blev ett helt 8 delars sätt så nu kan jag fixa håret på många olika sätt . :) När vi kom hem kollade jag lite på MFF och vilade lite, sen vid 6 gjorde jag mig klar inför kvällen som skulle spenderas hos Lasse som hade inflyttningsfest. Sjukt trevlig kväll va det .Kom hem vid halv 2 efter att Johanna körde oss hem med en galen Petter bredvid sig. haha. Trode fan inte vi skulle komma hem hela :P
Söndag: Älskling och jag sov länge :) när vi ätit frukost körde vi ut till Petters och Robins lokal , kollade på när dom matade den stora ormen med kanin och så . Sen körde vi och handlade med Robin sen stack vi hem till Robin jag kollade mif på tv sen blev det taco till middag :D och så klippte Robin älsklingen .. :) När vi kom hem blev det film och sängen..

Nä nu måste jag springa ner i tvättstugan ..

Puss och Kram ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0