Lycklig :D

Idag fick jag reda på att jag fick långtidsvik i Löddeköpinge där jag jobbar :D Fick två månader , Kan bli mer :) Så glad är jag nu .. :D Känns så sjukt underbart :D ..

Idag har jag jobbat i lödde från kl 8 till 15.30 så nu är jag slut i huvudet. Gick upp kvart i sex imorse så känner att jag kommer sova så gott inatt :D

Igår va det kalas för min kusin som fyllde 40 och min farbror som fyller 70 i veckan . Jätte trevligt att träffa lite av pappas släkt. Min kusin hade köpt världens sötaste hund valp :D Ville bara ta med mig den hem.

Nu ikväll händer det inte så mycket ska snart kasta mig i soffan och kolla tv och mysa med älsklingen ..


Idag är det 11år sen Farfar lämnade oss. Du är så sjukt saknad, hade kunat göra allt för att få dig tillbaka. Hoppas du och farmor tar väl hand om varandra där uppe. Vi här nere lever kvar på minnena. Jag Älskar Dig Farfar ..
SAKNADEN GÖR ONT .. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte glad för din skulle gumman!

2008-04-02 @ 23:18:48
URL: http://caaaaaaarliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0