Måndag .

Helgen i Trelleborg har varit helt underbar. I fredes blev det taco till middag sen hyrde vi film med mamma och Roland. Lördag åkte jag och mamma till stan för att shoppa present till trollen, efter mycket letande så hittade vi en kläning till Louise och bilar från filmen bilar till Martin. När vi kom hem la jag mig och solade helt underbart väder. Vid 16.00 va det kalas hos kusinbarnen bjöds på smörgåstårsta som uppskattades :) , efter kalaset blev det film . Söndag förmiddag hjälpte älsklingen min syster att byta till sommardäck fick övningskört lite sen när vi kom hem la jag mig och solade . Blev grillat till middag så underbart gott.

Idag har man jobbat, blev inringd från Häljarp :) Jobbade mellan 12.00-17.00 . Älskling kom och hämtade mig på jobb sen förljde jag med han och Robin när dom skulle springa så jag gick 2 km. Sen körde vi till körskolan fick reda på lite priser och annat bra att veta . Så blir att skriva in mig när vi kommer hem från Mallorca. Vill verkligen ha mitt körkort nu . Har även bestämt mig för att ta teroilektioner en gång i veckan. Så innan detta året är slut ska jag ha ett körkort.

Imorgon ska jag äntligen fixa håret :)

5 dagar kvar , Jag längtar ..


Jag Älskar Dig , Du är den bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0