DET FÅR INTE HÄNDA

FAN ! , ringde pappa innan på jobb för att prata om körkotet . Då säger pappa du ikväll vid sju ska vi åka in med Nelly till djursjukhuset , hon bara skriker där hemma hon har jätte ont . Monica hade inte får sova på hela natten. Så dom hade fåt en tid vid sju ikväll :( . I söndes när jag och Gustav va och hälsade på hade Nelly ont i ena benet hon haltade lite , men vi trode att hon hoppat ner fel från sängen eller nåt. Men nu sa pappa att dom hade ingenaning om vad det kunde vara , och att dom på djursjukhuset kanske inte ville göra nåt åt det för att hon är så gamal som hon är .. FAN säger jag bara .. Helvete oxå .. Jag hoppas över allt annat att detta går att fixa att hon blir bra igen.. Det sista jag vill är att hon lämnar oss . Och kan dom inte hjälpa henne nu så måste vi tyvärr ge henne en spruta för hon får inte lida.. MEN JAG VILL INTE DET .. Jag vill att hon ska bli bra igen och inte ha ont och kuna finnas hos oss ett lite tag till ialla fall. Jag frågade även pappa om dom kommer ge henne sprutan idag isåfall men det vista han inte.. Jag hoppas jag får träffa henne en sista gång imorgon om nu hon ska somna in :(

Detta är sjukt jobbigt , Nelly har funnits i mitt liv i 11 år , Jag älskar att komma till pappa och se Nelly bara springa mot en och vara så glad . Jag kommer inte klara av att komma dit och så är där ingen Nelly där .. :( Detta får inte ske ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0