Fredag !

Gud va jag trött jag är , Elin hittade hit igår vilket va riktigt kul :) Har inte träffat hennes på år och dar så vi sat och snackade till klockan va halv tre sen blev det sängen hon stannade över. Vid 6 ringde klockan och lite inte sju steg jag upp. Cycklade bort till körskolan sen började jag köra halv 8 gick jätte bra idag, känner verkligen att det blir bättre och bättre. Vid 9 va jag hemma igen och då väkte jag Elin :) det blev ännu mer snack till hon körde vid 12 och då la jag mig i sängen om somnade direkt, gick upp nu vid tre och känner mig halv död .. Hoppas jag piggnar till snart för om en timme ska jag träna..

Ikväll vet jag inte alls vad som händer, får se vad vi hittar på. Vem vet kanske bara blir en film så känns det just nu... hehe
Är lite sugen på Malmöfestivalen har ju inte varit där inne en ända gång iår.. men vi får se ikväll vad vi hittar på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0