Godmorgon .

Vaknade för en timme sen sjukt trött gick inte och la mig fören kl 1 jag fastnade i telefonen med Josse :) . Tänkte snart gå och laga lite frukost till mig sen kanske städa lite här hemma måste göras idag för senare idag kommer svärisarna på besök :) Sen ska jag även köra med körskolan idag 14.50 :) Ska bli riktigt kul va länge sen jag körde men inte så långt kvar till min intensivkurs nu, är mindre än två veckor kvar , börjar fan bli lite nervös ..

Igår åkte vi ut till Teckomantorp för att kolla på Johanna och Jenny när dom spelade match, ringde Josse så hon kom oxå dit och tittade :) mycket skratt blev det under matchens gång och det gillas starkt . Svalöv van med 3-1 :D Bra spelat Snutt och Jenny <3 Efter matchen körde vi hem till Fille älsklingen skulle kolla vad han behöver ha med sig när han ska fixa elen, efter vi kollat det körde vi och lämna älsklingen sen skulle dom andra äta på mcdonkan så körde dit sen hem till Jenny en sväng :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättekul att ni kommer och stöttar oss!! Kärlek! <3<3

=)

2008-08-21 @ 11:09:24
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0