Godmorgon

Nu har man precia vaknat känner mig lite seg , blev en ganska sen kväll kom nog inte i säng fören vid halv tre . Kvällen va ialla fall rolig spelade lite gitar hero sen blev det lite musik och massa snack :)

Gustav sover fortfarande funderar på att snart väcka han för vi ska köra till Trelleborg idag :) Måste handla ciggaretter till mamma innan i kör sen tänkte jag flörta lite med älskade och se om vi inte kan köra in om macdonkan det har varit så gott just nu. haha

Hittade riskakor i skafferitet så gott :) blir det så länge till jag har övertalat min älskling. Han får sova en halvtimme till så han orkar med kvällen och inte vill åka hem så tidigt , han har ju en förmåga till att bli väldigt trött på kvällarna och vilja åka hem .

Så ikväll blir det maskerad , ska bli väldigt kul att få träffa folk som man träffa mycket för men som man tyvärr inte träffar så ofta längre .. Kommer bli väldigt kul och få se hur man ska se ut ikväll dräkterna jag ska välja mellan finns ju hemma hos Jessica så har ju ingenaning om vad där finns, blir en överaskning.

Ni får ha en trevlig Lördag :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar min Snutt!! Älskar dig! <3

2008-08-10 @ 07:53:49
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Johanna

VIll ha litta bilder från fredan Snutt. Går det bra ? =) hörs sen <3<3<3<3

2008-08-10 @ 09:39:53
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0