Hur ska jag klara mig?

Nu ikväll somnade du in, min älskade Nelly. Hur ska jag klara mig utan dig? Jag vill inte vara utan dig, jag vill att du ska vara här hos oss. Mina tårar bara forsar ner för mina kinder ;( känslan av att du inte finns mer , att du aldrig kommer komma springade imot en när man kommer och hälsar på, att man aldrig får höra ditt glädje skrik när du ser en, att aldig få alla dina pussar som du älskade att ge, Det gör ont det gör så jävla ont.

När pappa ringde innan och berättade att du inte finns mer, Då brast jag ut i tårar. Det fick inte hända nu. Pappa hade varit inne hos henne när hon fick sprutan, Monica och Jenny klarade inte av det, och jag förstår dom. Jag hade inte heller klarat det . Jag skulle ju fåt träffa dig imorgon. Hur ska det gå när jag ska gå in i kolonin och ingen Nelly kommer springande , jag kommer inte klara det . Kommer bryta ihopa . Men måste vara stark för Monica och för Lizzys skulle. Hur ska Lizzy klara sig nu utan dig? Hon förstår jag inte, hon har aldrig varit utan dig. Allt bara känns som en mardröm. En hemsk jävla mardröm. Fick träffa dig en sista gång i söndes, Gud vad glad jag är att vi åkte hem till Pappa och Monica då. Fick krama och mysa med dig, fick dina älskade pussar, men tanken på att det aldrig händer igen är hemsk.

Nelly jag saknar dig så det gör ont , Vill bara att du ska komma tillbaka till oss . Men en sak är jag lycklig över och det är att vi fick ha dig i våra liv i lite mer än 11 år .

Sov gott min älskade vovvsning <3
                                                                     Jag Älskar dig <3




Kommentarer
Postat av: cecilia

ledsen gumman, nu kom tårarna för mig med. måste försöka vara stark för lizzie iaf. finns här för dig. jag älskar dig

2008-08-29 @ 00:27:54
Postat av: Josefin

:'( <3

2008-08-31 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0