Inte Trött .

Åhh jag är inte trött och jag ska upp och köra halv 8 imorgon, men jag sover ju så många timmar om dagen så jag kommer va pigg när jag ska köra fast jag bara får nån timmes sömn, kan ju gå hem och sova vid 9 igen. Sitter här och väntar på att Elin kanske ska komma förbi en runda. :) Va riktigt länge sen vi sågs säkert mer än två år sen, så ska bli kul att träffa henne. Vi gick ju högstadiet tsm och då umgicks vi nästan varje dag under hela 8an . Får se om hon hittar med min fina vägbeskrivning.. haha

Annars idag har vi varit hos svärföräldrana på fika, imorgon åker dom hem till Östersund igen och kommer inte ner fören om 7 veckor och tyvärr hinner inte vi åka upp innan dess , älsklingen kan inte ta ledigt och jag går in på intensiv om lite mer än en vecka.

Va och hämtade min cyckel innan :) Nu kan jag äntligen cyckla igen..

Och vet ni? Imorgon ska jag och Älsklingen börja träna , tror knappt det själv men det är sant. Ska ner på gymet vid halv 5 då ska vi ha en instrktör som visar oss allt och hjälper oss med vad vi ska träna :) Ska bli riktigt roligt..

Nä nu ska jag gå och sätta mig framför tv eller nåt och hoppas på att Elin hittar hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0