Regn och Åska :(

Usch vad det började regna och åska nu :( Gillas inte alls..

Igår fyllde jag som sagt 21år .. Tack alla ni som sa grattis till mig :) Det uppskattades väldigt mycket.. Hade en jätte bra födelsedag. När älsklingen kom hem från jobbet hade han 10 röda roser och en paket till mig :D Jag fick One Tree Hill box 4 av honom , blev jätte glad nu har jag alla boxar som finns ute :) Sen lagade älsklingen taco till oss som jag beställt, när vi hade ätit kom Johanna och Jenny upp med två tårtor " Helt underbara är ni :) " Så det blev tårt ätande sen spelade vi lite spel. Vid 9 tiden kom Fille och då blev det monopol spelade :) Tack för att ni kom och gjorde min födesedag helt underbar :D När Fille och Johanna åkte hem för att sova och älsklingen gick och la sig så spelade jag och Jenny Getar Hero :)

Idag har det inte hänt så mycket, har pratat lite med mor min i telefon sen kollat One Tree Hill så klart :) Sen nu ikväll kom Kerstin,Klas och Lina på besök dom är hemma i Sverige och hälsar på . :) Så vi gick ut och åt på Tycho sjukt god mat . Jätte kul att få träffa dom va ett år sen sist och dröjer nog till nästa sommar tills vi ser dom igen om vi inte åker och hälsar på dom i Paris :) Sen nu ikväll har jag och älsk kollat film :)

Jag och älsklingen har tagit ett stort beslut om att vi ska börja gå och träna på gym tsm , Jag klarar inte detta mera nu. Känner mig större och fulare för varje dag som går .. Nu är det slut på detta nu ska det börjas träna !

Bilder på Roserna och Tårtorna jag fick :)





Så här såg jag ut idag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0