Seg söndag

Gud så seg jag är efter gårdagen, men det är det värt hade riktigt roligt . :)

När man vakna idag kände jag att jag skulle vilja sova nån timme till men det  gick inte. Va tvungen att gå upp för att fixa till mig vi skulle träffa Älsklingens mamma,Henriks hans son med flickvän och hans mamma, vi skulle ut och äta på örenässlott :) Riktigt god mat va det blev sil till förrätt och Ankbröst till varmrätt. Efter maten körde vi hem till Eva och Henrik och åt paj och hade det almänt trevligt. Inte för att jag förstod så mycket av vad dom sa. haha " Dom pratar danska , vilket jag är urdålig på att förstå".  Annars ikväll har vi bara legat framför tv och slöat oss..

Nu ska jag gå in och sova ska upp tidigt imorgon och jobba .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0