Skyddat nummer !

Fick precis ett litet sms från Johanna som löd såhär " Dricka lite cider idag? " Det är klart man är på :) Vem tackar nej till lite cider drickade med Snutt ;) inte jag ialla fall .. :) Så hon kommer hit snart :D

Idag har jag inte gjort så mycket , mest bara tagit det lungt va en lång dag igår på kolmården. Vi körde hemma ifrån Landskrona vid 5 tiden gjorde ett litet stop för frukost en lite bit från Gränna så vi va uppe på Kolmården vid 10 tiden då dom öppnade :) Vi hade tur med vädret det kom bara några droppar på oss precis innan vi skulle åka hem. En jätte trevlig dag hade jag med min Syster :) Fick sätt så många söta och fina djur .. Vid 5 hade vi gåt klart och set både Delfinföreställningen och Säluppvisningen , så vi kände att det var dags att åka hem. Jag somnade i bilen nästan direkt vaknade en timme senare då det va värsta ovädret, men bilresan hem gick jätte bra blev en runda in om Gränna för att handla lite polkagrisar :) va hemma i Landskona vid 10 tiden.. Tack för en helt underbar dag syster <3

Hem telefonen ringde innan och där stod skyddat nummer , hmm vem kan det vara tänkte jag. Så jag svarade och efter att hon presenterat sig blev jag väldigt glad det var chefen ifrån Häljarp där jag jobbat lite innan hon undrade om jag kunde jobba på måndag kl 07.30-16.00 och visst kan jag det :) Så roligt det ska bli att få jobba med dom underbara små liven :)

Nu ska jag gå och stopa in nån cider i kylen :) Ha en trevlig kväll ..
 
                                                                  

Den här lilla sötnöten ville jag ha med mig hem :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Cider = Najs! <3

2008-08-21 @ 11:11:35
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0