Söndag och Fotboll :)

Sitter hemma hos mamma nu :) ska snart äta panerad kottlet med potatis och brun sås , så sjukt gott . Lite över 4 kommer syster och hämtar mig vi ska in till Malmö och kolla på MFF-Djurgården :)

Idag vaknade jag och Älskade vid halv 12 blev  lite frukost sen gick jag och mamma upp på mitt gamla rum och rensade i gardroben hade massa skit som jag inte ville änvända så blir loppis med det kan nog bli  några hundrallappar , hade mycket kläder,skor och väskor som jag inte vill ha längre .  Skönt att få rensat nu ska jag ta allt jag vill ha hem till Landskrona.

Maskeraden igår va jätte trevlig och rolig, men kändes nästan som att bara jag,Jessica,Gustav och Martin va riktigt utkläda .. Men men är det maskerad så ska man va riktigt utkläd . Kommer bilder när jag kommit hem och lagt in dom på datan..

Nä nu ska jag gå och äta mammas goda mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0