Torsdag !

Vaknade för en stund sen och nu sitter man här och funderar på vad händer idag?

Körningen igår gick jätte bra, är vän med den nya växelspaken nu "dom har bytat bil,andra gången jag körde med denna" Han tycker att jag kör jätte bra är lite små saker kvar så detta ska jag klara :) Kommer ju köra 1 till 2 ggr om dagen i två veckor. Detta känns hur bra som helst. Efter körningen igår vandrade jag hemmåt sen kom älsklingen och hämtade mig körde och handlade lite mat blev Kyckling och Potatissallad sjukt gott. Vid sju kom Eva och Henrik på besök dom ville kolla vår nya lägenhet sen blev det lite fika . Vid 8 när dom hade kört hem åkte jag till Johanna för att kolla Sverige - Frankrike tyvärr blev det förlust för oss men Sverige spelade riktigt bra . Vid 11 varndrade jag och Jenny hemmåt sen blev det sängen.

Idag har jag ingenaning om vad som händer , ska hem till Eva och Henrik en runda innan dom åker hem imorgon . Sen blir det väl lugnt älsklingen ska hjälpa Fille i hans lägenhet så det blir nog tv för min del som det ser ut nu vem vet kanske dyker upp nåt roligare .

Nä nu skriker min mage efter frukost..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0