Godmorgon

Godmorgon , Vaknade vid 10 och ville bara somna om igen , men kom på att jag va tvungen att ringa systra min för att få en tid för klippning och slingning nu på fredag. Så nu äntligen ska jag fixa mitt hår , men ett  litet problem har jag ska jag ha kvar mitt bruna eller ta tillbaka mitt ljusa ? " är lite sugen på mitt ljusa, men har beslutsångest"  Sen vill jag inte sova allt för länge på dagarna med  tanken på att min intensivkurs börjar om en vecka och jag måste börja vänja mig vid att inte sova så många timmar som jag gör ..

Idag blir det fotboll för hela slanten, skåne derby och inte vilket som helst utan Malmö FF - Trelleborgs FF detta kan gå hur som helst . Men jag hoppas fan på vinst från Malmös sida.. Åter kommer med matchen senare ikväll..

nu blir det frukost sen se om Elin är vaken och kolla om hon kanske har tid att ta en fika i Malmö idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0