Sprit,Kläder,1år :)

Nu har vi både varit i Tyskland,Ullared och i Danmark :D

Tysklandsresan gick hur bra som helst :) Va väldigt trötta bara, åkte ju båten från Trelleborg till Tyskland kl 3 på natten så man sov ju ingenting innan.. Men vi fick handlat hem det vi kom dit för :) Båt resan va lite dryg men vi fördrev tiden med maskinspelen vi kom hem med 400 en kronor efter att vi stopat i en 10a i den .. :) Sen blev det lite kortspel och lite dricka på det så gick tiden :D

Dagen efter Tyskland så bar det av till Ullared åkte kl 6 på morgonen " tur man somande tidigt efter tyskland" Va ganska slö när man gick upp och bilfärden upp men när man väl va inne så blev man hur pigg som helst :) Älskar Ullared :D Hittade en massa kläder,Underkläder,Tavlor och lite annat till hemmet, Väska, matta sen lite småt :D Sen Gitar Hero till Älsklingen . Gick där inne från 08.00-15.00 så man va ganska trött i kroppen när man kom hem igen. När vi kom hem blev det upp till Tharana och Paulina spela lite Gitar Hero sen körde vi ut och bada va så sjukt varmt. Sen kallade sägen efter det..

På fredagen hade jag och Älsklingen 1 år :D När vi vaknade så hade älsklingen en överaskning till mig. Vi skulle bo på hotel i Köpenhamn :) Överlycklig blev jag . Hade en helt underbar 1års dag i Köpenhamn inget kunde bli bättre. Vi gick på Ströget och kollade lite och åt en underbar lunch sen vid 6 gick vi till hotelet gjorde oss i ordning sen gick vi ut och åt på Jensens :) sen blev det tivoli. Så sjukt mysigt hade vi.. Hotelet kunde inte bli bättre det var så fint :) Älskling du är kärleken i mitt liv, Jag Älskar Dig <3

På lördagen tog vi det lungt låg och mös länge i sägen sen vid 11 chekade vi ut gick ner på ströget och åt frukost sen kollade vi lite i affärer innan vi tog tåget till Malmö där vi stannade för vi skulle hem till Caroline och Johan på inflyttningsfest vid 6 så gick och kollade lite där sen vid halv 6 möte vi upp Elle och Petter. Kvällen hos Caroline och Johan var hur trevlig som helst :) Tack för en underbart trevlig och rolig kväll..

Söndagen blev väldigt lugn , blev grilling på kvällen med Thrana och Paulina sen spelade vi Monopol hela kvällen :D

Detta var allt för mig..

Gustav Hansen går inte att beskriva min kärlek till dig, Du är den absolut bästa. Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0