1 December

Nu har vi redan gåt in i December månad , tiden bara springer iväg . Om 17 dagar åker vi upp till Östersund .

Är hemma idag från jobb , känner mig bättre men är fortfarande inte frisk. Ska bli hemma imorgon med vill inte gå tillbaka halv kraslig och sen bli sjuk snart igen bättre och va hemma en dag och få bli helt frisk.. Men på onsdag blir det jobb .

Igår körde älsklingen och jag hem till Johanna älsklingen skulle hjälpa henne och flytta från C trappan till A trappan :) Den nya lägenheten är riktigt fin :) Tror du kommer trivas jätte bra där snutt  . När dom hade flyttat klart körde vi hem ett skrivbord till Johannas mamma och då passade vi på att kolla på dom underbart söta valparna som dom fick lördag kväll .. Hade kunat ta med mig alla sex hem . haha..  Sjukt fina va dom .. När vi kom hem så kollade jag och Älsklingen bara på tv sen vid 11 blev det sängen ..

Idag vaknade jag först vi sju fick ringa jobb , sen vid 9 gick jag upp la mig i soffan sen kollade jag alla avsnitten på Andra Avenyn, hatar när det slutar så sjukt spänande . Ge mig dom nya avsnitten nu .. Sen ringde mamma en runda från jobb, sen ringde jag Johanna blir nog att köra dit en sväng sen och hälsa på känner att jag behöver komma ut lite, sen ringde jag älsklingen min sen fick jag ringa jobb och säga att jag stannar hemma imorgon med . Och nu snart ska jag se ett avsnitt av Våra Bästa År .. Ska bli kul och se hur långt dom har kommit . Har inte set det på en månad nu ..

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer ... Skriver kanske en rad eller två senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0