10 December

Va ett tag sen jag skrev nu , har faktiskt inte riktigt orkat skiva har varit så trött på kvällarna ..

Tänkte berätta lite om helgen !

Fredag : I fredes låg jag hemma hela dagen mådde inte så bra . På kvällen blev det lungt låg och kolla idol :)
Lördag : På dagen åkte jag och Älsklingen till väla för att handla lite julklappar , hittade till mamma och älsklingen . Sen vid sex va det middag hemma hos svärmor dom va nere denna helgen . Nä vi kom hem blev det att fixa till sig sen hem till Wictor för inflyttningsfest . Riktigt rolig och trevlig kväll. Slutade dock inte så bra. :S
Söndag : Låg vi hemma hela dagen . Älsklingen va lite bakis så blev väldigt lungt ...

I måndes va man äntligen tillbaka på jobb :) Har faktiskt saknat mina barn .. :) Slutade inte fören halv 6 så blev bara soffan när jag komit hem .. I går blev det jobb , efter jobb åkte vi till hbg jag skulle kolla min syn .. Men tur hade jag :) Den hade försämras som jag trode, men inte så mycket så att jag behöver byta glasögon :) sen efter synundersökningen körde vi till leklust för att handla Astrid Lindgren spelet till hans syskonbarn i julklapp :)

Idag har jag jobbat , slutade halv 5 idag . När jag kom hem så blev det städning . Älsklingen han diskar och jag har damsugat och ska snart byta sängkläder :) ska även snart laga middag ..


Jag Älskar Dig <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag Älskar Dig <3

2008-12-11 @ 19:57:13
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0