12 December

Det var inte länge man fick vara frisk :( .. Nu har jag fåt maginfensa ont i magen,illamående och kräkningar och feber hade jag inatt ... Det börjar kännas bättre nu .. Men vågar inte äta något . Snutt är iväg och handlar till mig lite nyponsoppa,blåbärssoppa och fil :) Snutt tack för att du finns <3

Missade lucian på jobb idag , skulle in och jobba för L idag för hon kräkte på jobb igår när sista barnet hade åkt hem . Så jag skulle in och jobba redan halv sju till halv sex ikväll men otur som jag hade åkte jag med på att må dåligt .. 

Älsklingen min är med hemma från jobb , han körde till jobb vid halv sju imorse men kom hem igen lite i 8 han började må illa på vägen till jobb .. Hoppas inte jag har smittat honom :(

Nu ska jag se våra bästa år ..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var så lite snutt! Allt för diig. kommer bli lite ensamt nu när ni åker:S Jag älskar dig gumms! <3

2008-12-17 @ 17:05:30
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0