13 December , Lucia

Nu har jag precis tagit mig ett varmt bad :) och skönt va det .. Nu försöker jag övertala älsklingen till att följa med och handla lite lussebullar :) Det är ju ändå lucia idag . Idag skulle vi igentligen baka lussebullar men ioch med jag har varti sjuk så tyckte inte älsklingen att det var så bra ide .. Så vi ska baka när vi kommer upp till hans mamma :)

Snart så åker vi :)  Har bara tre dagar kvar att jobba :( Kommer sakna barnen , men ska ju tillbaka och jobba den 7 :) Ska bli skönt med lite ledighet ..

Igår låg man i sängen hela dagen , vid 8 började ju idol :) Äntligen final .. Kevin var helt klart bäst .. Har sagt hela tiden att han kommer att ta hem detta :) och vist gjortde han det med .. :D Sjukt duktigt är han ..

Nä nu ska jag gå och fortsätta övertala älsklingen sen får vi se var resten av dagen bär av ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0