17 December

Godmorgon :)

Hoppas alla har sovit gott , Det har jag ialla fall .. Skulle se Titanic igår tänkte jag men somna innan första pausen . haha .. När älsklingen kom in och putta på mig och sa att jag skulle lägga mig på min sida så sa jag men varför kommer du in nu ? Vad är klockan? han bara halv elva . Jag trode klockan va halv 10 :P haha Så då hade jag sovit i 1½ timme :)

Nu ska jag snart bege mig till jobb.. Sista dagen idag :( Känns jätte tråkigt . Men kommer ju tillbaka .. Men hade önskat att jag hade fåt komma tillbaka på ett längre vik .. Usch kommer sakna barnen så mycket nu när jag slutar .  Idag ska vi ha julfest för barnen på jobb :) Roligt ska det bli.. 

När jag har slutat idag så har vi en hel del att fixa . Vi åker ju till Östersund imorgon bitti . Så vi måste packa , lämna bilen i huset, städa så här är fint när vi kommer hem den 28 igen ..


Nä nu ser jag att klockan har rusat iväg . Måste kila ..

Ha en bra dag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0