2 December

Nu äntligen kan man skriva i bloggen , har inte kommit in tidigare idag ..

Idag har varit en väldigt lugn dag . När jag vaknat och kollat runder på internet så kolla jag på filmen dagboken , riktigt bra va den , om ni inte har set den så se den :) Efter filmen blev det att sätta upp lite julsaker och lite små plock . Vid halv tre körde jag till Snutt hjälpte henne lite i lägenheten sen när älsklingen kom hem körde vi och handlade ville ha ljus och en sån julstjärna blomma . Jätte fint blev det i köket .. Nu har jag även städat och damsugat .. :) Känner mig sååå duktig . Älsklingen lagade taco medans jag städa .

Nu ligger jag i soffan och tänkte kolla lite tv .. Sen blir det sängen . Imorgon är det jobb för min del . Känner mig bättre idag . Bara det att jag hostar hela tiden ...  Men snart är det ju helg igen :) Och det gillas starkt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0