Lördag

Nu ska vi snart sova , har lagt mig på luftmadrassen på mitt gamla rum, Älsklingen min kommer snart och lägger sig här bredvid :).. Inatt blir det sista natten man får sova till Lyndy och Brorens snarkande ;)

Idag körde jag och Gustav hem till Jessica och Martin  . Sat och snackade en massa och pojkarna spela ps3 .. När vi skulle köra hem körde vi in om en runda till Kickan med familj för vi skulle hämta mammi där .. Roligt att få träffa alla .. Fick även myst med Lousie snabbt :) Sen körde jag och Mammi och handlade till middagen . Idag hade jag beställt tacogratäng :) så sjukt gott .. Sen nu ikväll har vi kollat Mamma Mia , jag bara älskar den filmen ...

Imorgon ska vi upp tidigt för att äta sista frukosten tsm detta året ... Lyndy och Broren ska vi köra till svågertorp vid halv 1 tiden dom ska flyga från Kastrup vid 3 .. Sen ska jag och Gustav hem till Pappa för att fira lite jul där innan vi ska hem till Landskona igen . Ska faktiskt bli ganska skönt att komma hem.. Men kommer sakna att ha folk runt om kring mig .. 

Nu kom älsklingen och la sig här , så får väl lämna över datan till honom så han kan kolla på en film så han somnar ..

Jag och broren min <3


Min älskade Mamma <3



Lyndy och jag <3



Min Älskade <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0