Godnatt

Tänkte skriva en rad här innan jag ska gå in och lägga mig är riktigt trött, men det är väl inte så konstigt eftersom jag och Sandra sat uppe till halv tre på kvällarna sen upp vid 10 .. Har varit riktigt roligt att ha Sandra här på besök, blev väldigt tomt när hon åkte hem innan idag .. Har hittat på lite saker ialla fall,
I lördes va det ju fest hemma hos Robin blev lite för rund under fötterna men det är sånt som händer. Hade ialla fall en riktigt trevlig och rolig kväll . Söndagen vaknade jag av att mamma ringde och frågade om dom kunde komma upp med mitt skrivbord och visst kunde dom det . När dom kom så fick mamma köra oss till Mcdonkan så vi kunde få lite bakis mat sen sat vi och snacka en massa och mamma hjälpte mig att sätta upp gardiner och lite sånt. På kvällen kom Robin och Sandra och det blev Buzz spelade och Gitar Hero :) Sen vid halv två på natten sat jag och Sandra och krängde chips och dippa och snacka en massa :D Fick sätta klockan på 10 på måndagen så vi kom upp i tid och inte sov bort hela dagen. Blev lite frukost sen efter mycket tänkande på vad vid skulle hitta på så körde vi till Hbg och gick på tropikariet där :) lite läskigt vissa djur gick löst bl.a fåglar och några apor. Efter besöket körde vi till väla så jag och Sandra kunde kolla lite på kläder inhandlade lite smink :D När vi kom hem till Landskrona igen så körde vi och handlade lite kyckling sen blev det middag sen kvällen bestod av spel :D lite dåliga förlorare va jag och Sandra men vi blev snabbt glada igen :D Sen idag Tisdag vaknade man lagom trött blev frukost sen vid två fick vi köra Sandra till tåget som skulle ta henne hem till Göteborg igen. Har varit underbart roligt att ha henne här hoppas på att hon kommer ner till oss skåningar igen ;) vi töser har ialla fall bestämt att vi ska åka upp en helg och festa i Gbg :D När vi lämnat Sandra körde vi och kollade tapeter till storarummet fick lite ider om hur vi kanske vill ha det . Efter det körde vi hem till Fille käka lite lunch sat och degade sen kom jag på att jag vill grilla ikväll så vi körde och fixa det sen blev det grillning på gården :D Sjukt gott . Sen gick vi upp till oss och spelade lite Buzz och nu spelar vi Gitar Hero men pojkarna får fortsätta själva för nu ska jag in och lägga mig i sängen..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0