Helgen

Nu har jag pillat lite med min blogg, önskar att jag hade varit duktig på photoshop så man hade kunat göra en ny heater. Nu till helgen som varit.

Fredag : Paulina fyllde år så det blev lite fest hemma hos henne :)

Lördag : Dagen började med en god frukost med bullar som Snutt kom med när hon skulle hämta bilen. Sen blev det lugnt i väntan på att Johanna och Macki skulle komma. När dom kom bestämde vi för att gå ut i det fina vädret och spela lite fotboll och kubb :) tyvärr van inte vi flickor men lika glada var vi för det. Besämde oss för att äta lite så vi körde och handlade lite korv för att laga frans hotdog. Vid sju gick älsklingen hem till bobba och vi flickor gjorde oss iodning här. Vid 8 vandrade vi hem till Lasse som hade 23 års fest. riktigt roligt hade vi, vid halv 12 blev det en taxi ner till stan sen in på krogen. Blev en massa dansande och god dricka . Hade en riktigt rolig lördagskväll. Kvällen slutade med att vi hamna hemma hos Johanna där vi stannade för att sova , vi orkade inte vandra hem :P

Söndag : Sov inte jätte bra på natten "gör jag aldrig när jag sover borta" vid 1 tiden gick vi hem käkade lite varmamackor sen blev det en lugn dag/kväll. Cecilia kom och hälsade på en liten runda :)

Måndag : Igår blev jag väckt av telefonen vid 8 dom skulle komma och byta vår sovrumsdörr, när dom vat och hämtat den somnade jag om igen tills dom ringde igen vid 10 för att komma och sätta in den nya, när dom sat in dörren bestämde jag mig för att gå upp va lugnt hela dagen snacka med mamma i telefon :) . Vid 4 gick jag och möte Johanna :) Vi skulle ut och röra på oss slutade med att vi hamnade hos hennes moster , vi tänkte hälsa på Josse men hon jobbade ju :( så vi stannade och snacka blev bjudna på sjukt god kycklinggryta :) Josse missade tyvärr tåget så vi han inte träffa henne :( va hemma vid 9 så blev det lite tv och lite snack med Jessica sen började det åska och blixtra som fan så jag gick in och la mig hos älsklingen :D

Idag har jag varit med Johanna i Hbg hos ortopeden och det gick jätte bra hon får börja träna igen :) När vi kom hem till Landskrona igen blev det lite mat sen hem och nu sitter jag här. Ska snart träffa Johanna vi ska gå en runda med sessan :) Sen ikväll blev det lite ändrade planer för Josse skulle ju till Hbg ;) Så ska laga kötbullar sen blir det film med min älskling <3

Kommentarer
Postat av: josefin

Jag ber så mycket om ursäkt för mina planer. men det var inte meningen att dom skulle sträcka sig så sent. Men Imon ? =) <3

2008-07-08 @ 16:48:16
URL: http://zand3r.blogg.se/
Postat av: Johanna

För jag får TRÄNA :D hahaha. Tack för ditt stöd hjärtat! Du är guldvärd!! <3<3

2008-07-10 @ 09:13:22
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0