Onsdag

Nu är älsklingen snart hemma från jobb, har precis sat på ungen för att värma maten från igår så den är klar när han kommer hem. Idag har man tvättat för första gången i nya tvättstugan och det gick hur bra som helst. Måste tvätta oftare än vad vi gjorde innan bara med tanken på att vi har mindre tvätt timmar här . Men det gör inte mig nåt va mycket bättre att tvätta i denna tvättstugan. Ikväll vet jag inte vad som händer får se sen när snutt ringer om vi skulle ses sen..

Imorgon börjar Landskrona karnevalen och håller på tills på lördag . Imorgon kommer min kusin hit :) hon ska gå med Gustav och Robin och se Lars Winerbäck sen ska hon sova över här. Så imorgon blir det en tripp ner och kolla vad dom har att erbjuda kanske lite dricka på kvällen vem vet ;)

Nä nu måste jag gå och fixa såsen till maten och invänta samtalet från Johanna om vad som händer ikväll :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

Och den blev en mysig promenad:D Ses senare darling!! =) Rínger efter tolv nån gång =) Älskar dej <3<3

2008-07-10 @ 09:13:59
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0