Onsdagskväll .

Här sitter man en onsdagskväll , har riktigt tråkigt älsklingen gick och la sig redan vid 8 han va jätte trött han har inte sovit bra på tre nätter nu han går ju upp kl 5 på morgonen. Och nu har vi ju fåt in tv:n i sovrummet så nu somnar han bättre .
Själv sitter man och fördriver tiden på msn , Sitter och snackar med Sandra för gbg :) hon kommer ner den 19 juli och stannar nångra dagar :D hon ska nog sova hos oss nån natt , Så roligt vi kommer ha det :D Ska fira henne nu när hon kommer hon fyller ju 20 den 18 Juli :D Åhh Gud så roligt vi kommer ha det när hon kommer ner :D

Idag har jag kört gick inte jätte bra tyckte jag, men min körlärare tyckte det gick bra. Dom har fåt in nya bilar så va första gången jag körde med dom idag, tar lite tid innan man vänjer sig. Ska inte köra från i Augusti nu sen går jag in på intensiv den 1 September. Får köra med Roland när jag är och hälsar på i Trelleborg .

Efter körningen möte jag Johanna så gick vi hem till mig , hade maten klar lagom till älsklingen kom hem från jobb. Mycket god middag . :)

Imorgon åker jag till pappa på förmiddagen :) ska umgås lite med familjen där innan fotbollen på kvällen. Pappa och Monica bjuder på middag . Mums hoppas på grillat . haha. Får äntligen träffa mina älskade hundar , som jag saknar dom . Sen vid 19 tiden börjar fotbollen igen efter en månads uppehåll :) som jag längtat.

Snart tänkte jag gå in och lägga mig brevis min älskade i vår nya stora säng :) så underbart skön den är :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha=) mja det vill jag ju inte skriva att dem är :P hehe. Men kul att dom vann =) Jasså så bra ju då behövde du itne ringa när du såg det hehe. Jag ringer mellan tolv halv ett. ska försöka iaf =) Älskar dej snutt ! <3

2008-07-04 @ 08:19:13
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0