Snabbt.

Nu har vi äntligen fåt vår säng och älsklingen har sat ihopa den ikväll :) ska snart in och sova vår första natt i den :)
Internet kom snabbare än vad vi trodde, dom sa till oss att det skulle ta upp till 7 arbetsdagar och att telfonen skulle kopplas in idag, men dom va väldigt snabba och koppla in internet idag med vilket uppskattades väldigt mycket.

Igår va jag med hjärtat mitt :) Hon och Macki kom med bullar vid tolv så vi käka lite frukost sen körde vi till tippen och slägde massa skit sen hem till henens moster och hjälpte henne med hennes nya telefon :P sen åkte vi till svalöv och kollade på fotboll. :D 

Idag va jag duktig och fixade i det lilla rummet tog in sägen och packade upp det sista :) va även nere hos bovärden och hämtade nycklarna så nu har vi alla nycklar. Vid 5 kom Sofia :) Vi lagade pankakor "första gången för mig" och dom blev jätte goda :) sen sat vi och snackade en massa :D Måste göras om snart <3

Imorgon kommer bovärden för att besiktia lägenheten sen ska jag ner och köra på körskolan. Sen på kvällen kommer Johanna vi ska laga lite mat tsm :D

Grattis Hjärtat , Hoppas allt blir bättre denna gången. Är jätte glad för er skull . Älskar dig <3

Grattis till mig och Älsklingen som har 11 månader idag :D Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är allt <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

AWE Baby! tack hjärtat! =)

Grattis till er oxå ! <33

Japp o jag ringer snart :)

Älskar dej snuttan! Du är guldvärd! <33

2008-07-02 @ 08:26:05
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0