Tyskland Inatt :)

Har precis tagit mig en kall duch det bästa idag , Åkte till mamma igår vi kände att det var väldigt tråkigt att sitta hemma i en varm lägenhet.  Så igår låg man och solade sen grilla vi på kvällen sen blev det minigolf med Jessica och Martin :) Weeiii så bra jag spelade har aldrig spelat så bra i hela mitt liv det sämsta jag slog igår va 3 5or .. :)

Inatt åker vi till Tyskland :D Ska bli sjukt kul har längtat som fan kör hemme ifrån mamma vid halv 2 hämtar Jessica och Martin sen möter vi upp Fille och dom på Jet maken vid kavrt i två sen kör vi till båten :)

Nä nu ska jag ut och äta Vattenmelon sen göra mig klar för Jägerso där jag och Älsklingen ska vinna lite pengar :D

Kommentarer
Postat av: the joker

jahapp era fyllon, bara sticker iväg och handlar o sånt, då vet man vem som bjuder på alkoholismen till helgen



//be patient, grasshopper, and you will find out who this is.

2008-07-30 @ 21:46:41
URL: http://fick.dig.att.titta.haha.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0