Fredag "och lite ångest"

Då har man varit arbetslös i en vecka :( visst har det varit skönt att vara ledig men börjar redan bli trött på att gå hemma. Får börjar ta mig i kragen och gå ut och gå lite och läsa lite teroi nu när jag bara är hemma. Hoppas ialla fall att jag har jobb till hösten för jag pallar inte sitta hemma i flera månader och vi behöver pengarna.

Matchen igår : Men nöd och näppe så fick vi med oss 3 poäng. Matchen slutade 2-1 till Malmö. Ljungskile kämpade på bra hela matchen . Dumaren hade vi ju dock inte på vår sida jävla tur att det inte var han som fick avgöra matchen men det var jävligt nära , döma bort två straffar som är självklara sjukt dåligt att inte se dom, men men vi van ialla fall matchen tack vara födelsedagsbarnet Ola Toivonen och det är det som räknas. Nu är det bara att ta nya tag för GIF Sunsvall borta på söndag .

Skönt att det är fredag så jag kan få ha min älskling hemma i två dagar :) Hoppas på fint väder imorgon så man kan gå ut och gå en lång runda eller lägga sig i solen. Snart slutar älskade men han är inte hemma fören 6 och då ska jag ha maten klar så han kan vila lite sen innan vi ska hem till Paulina för att fira henne hon blir 21 år idag . Grattis snäckan. :) Och imorgon ska vi hem till Lasse och fira han , han fyllde 23 i måndes. :) Jag hade igentligen hoppas på en ganska lugn helg men ack så fel jag hade. Men det är alltid trevligt med lite fest.

Usch har lite ångest :( Måste fan börja röra på mig. Hatar känna att man bara blir större och större, Jag vet att jag inte blir det men det känns så. Men har blivit större det vet jag om, va jätte smal innan, vill inte vara så smal som jag var men vill gå ner lite. Men Johanna hjärtat mitt har lovat att vi ska göra något så jag "vi" rör på oss. Tack hjärtat mitt du ska veta att det betyder mycket för mig, Jag Älskar Dig <3 Hatar att känna såhär men blir väl så när man går hemma :(

Nä nu har jag nog inte så mycket mer att skriva, tänkte kolla igenom bilderna jag la in på datan från kameran och sen kanske lägga in dom på bdb... Ha en underbar fredagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjärtat=) Tack för att du finns där för mig! Du är guldvärd! O vi ska "röra" på oss mer:p hehe. De fixar vi =) Älskar dej gumman =) !! <3<3

2008-07-07 @ 08:31:46
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0