Veckan som gått ...

Va ett tag sen man skrev tänkte skriva lite om veckan ..

Torsdag,Fredag & Lördag va det karneval här i Landskrona . Kan bara sumera dom dagarna som riktigt roliga .

Söndagen
blev väldrigt lugn man va trött och lite halft bakis men det var väl inte så konstigt efter tre dagars festande. Blev ialla fall att vi lagade middag med Joel och Karin :) Chili con carne stod det på menyn , sjukt gott efter maten kastade vi oss i soffan och bara latade oss .

Måndag:
åkte jag in till Malmö träffade Jessica vi gick och fönstershoppade lite sen körde hon mig till Pappa och Monica som bjöd på middag innan jag och pappa skulle åka och möta syster för att kolla match. Matchen gick som den gick .

Tisdag: vaknade man på pappas soffa i kolonin av älskade Nelly som kom och slikade en i huvudet hon skulle bara kolla så jag va kvar :D gick in och la mig i pappas säng när dom åkte sen passade jag hundarna. Tyvärr va det inte så bra väder som jag hade hoppas på, så jag fick kolla tv tur hade jag att Grease gick på tv helt underbar film som jag älskar så jag låg och mös med mina älskade hundar framför tv . När pappa och dom kom hem körde vi och hämtade Gustav sen handlade vi pizza . När vi kom hem började vi planera Tysklands resan ..

Onsdag: vaknade vid 11 tog det lugnt till Karin hörde av sig gjorde mig i ordning sen gick jag och möte henne, vi gick ner en runda på stan och fikade och fönstershoppade lite , hittade en masa roligt . hehe. Men tyvärr får jag nöja mig med att bara titta så länge plånboken inte vill som jag .. Efter vår runda på stan kom vi på att vi kunde käka tsm så vi ringde pojkarna och så blev det att vi inhandlade Taco :) sen åkte vi och hämtade ut hennes tåg biljett hon ska åka hem idag :( sen åkte vi hem och började på middagen. Tacon sat precis där den skulle efter middagen kastede jag och Karin oss i soffan medans pojkarna diskade :)

Idag: har jag bara varit hemma och tagit det lungt älsklingen kommer hem lite tidigare idag :) bilen va klar så ska hämta den och hoppas på att den inte var så dyr att laga .. Sen jobbar han bara imorgon sen är han förhoppningsvis ledig i två veckor :D Nästa vecka är han tillgänglig ifall dom behöver han sen sista veckan i Juli har han semester och då ska vi hitta på en massa ...

nu ska jag gå och ringa min Mammi och snacka lite :D

Gå gärna in och kolla mina bilder http://hardtocatch.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0