16/6

Ett tag sen man skrev nu ..
Veckan som gick hände det inte allt för mycket, Jobbade kollade fotboll och umgicks .
I fredes åkte vi till Trelleborg för att gå på min kusin Simons student och Maries :) Jätte trevligt hade vi . Skulle igentligen åka hem på lördagen men bestämde oss för att stanna en natt till. Så lördagförmiddag ringde jag Jessica så vi gick i stan en runda handlade ett par shorts till Gutstav sen körde vi till jysk så inhandlade vi nya saker till sägen :) Så nu har vi inhandlat allt nytt vi behöver till nya lägenheten :) Körde även en runda med Roland och det gick jätte bra :) På kvällen kollade vi fotboll sen kom Jessica och Martin så spelade vi lite kubb sen åkte vi hem till dom och spelade buzz :D Igår körde jag lite till med Roland innan vi åkte hem, när vi kom hem åkte jag med Johanna med familj och kollade på när Jenny spelade sin första match vilket gick jätte bra dom van med 8-1 :) efter matchen åjkte vi ner till rohdos och krängde pizza .

Idag blev det jobb gick en timme tidigare skönt att få komma hem . Är trött på att jobba där nu . Bara massa skit snack hela tiden. Orkar inte med det . Visst trivs jag på avdelingen jag jobbar på och lite till men det är allt. Har bestämt mig för att där ska jag inte jobba kvar har sagt till att dom kan ringa in mig men vill inte ha långtidsvikariat där. Vill få in foten i Landskorna istället. Sen har jag även besämt mig för att gå intensivkurs så jag får mitt körkort nångång börjar den 1 september :)

Nu är det äntligen bara två veckor kvar till vi får nycklarna till lägenheten :) Som jag längtar nu . Har börjat packa och tömt hela vinden :)

nu ska jag äta middag som min älskade har lagat ..

Kommentarer
Postat av: johanna

Saknat dej hela helgen! <3

2008-06-16 @ 19:34:30
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0