17/6

Jobb idag mellan 09.30-15-30 ganska lugn dag hade bara 11 barn idag och vi brukar vara typ 20. Fick en sommarpresent av chefen med idag. Fick säga hejdå idag för nu går hon på semester och jag slutar på fredag nästa vecka men hon visste inte om hon hade jobb till mig till hösten hon skulle höra av sig , men ialla fall så kommer dom ringa in mig. Är ju inte säker på om jag vill va kvar där i höst får se hur jag känner efter lite ledighet och vilken avdeling jag ska vara på. Hoppas inte på för mycket sen jag började i maj har hon sagt att det kanske blir nåt till hösten allt beror på en som ska komma tillbaka om hon inte kommer in på skolan hon sökt . Men vi får se vad tiden utvisar.

Annars idag har vi bara ätit middag och kollat på Iren Huss nya film. Sen packa vi lite innan nu börjar det se ut som att vi ska flytta . Får ta mer i helgen man orkar inte så mycket nu på kvällarna.

Imorgon blir det jobb mellan 08.30-16.15 sen hem och äta sen ska jag hem till älskade Johanna och kolla Sverige matchen :) Hoppas på vinst så vi går vidare från gruppen. Vi ska även planera inför midsommar :) Komma på lite lekar och så .

Nu ska jag snart lägga mig i sägen och kolla Gossip Girl :)

Gud som jag längtar till vi flyttar :) Första jag ska göra när vi kommit i ordning är att ta en varmt bad , som jag har saknat badkar . 14 dagar kvar till vi får nycklarna :D Ohh som jag längtar tills vi får sätta upp alla nya saker vi köpt och tills vi får sova i vår nya säng. Låt tiden går fort .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du för sommar present? =)

2008-06-17 @ 22:05:54
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0