18/6

Har sån sjukt sprängande huvudvärk :( Och huvudvärkstablett hjälper fan inte ..

Har ialla fall jobbat idag och det gick bra va en barn grupp på 8 barn så det var hur skönt som helst .När jag kom hem från jobb så stod det städning på listan för det skulle komma en pappa med sin dotter och kolla på lägenheten :) Dottern skulle flytta hemmifrån och dom verkade jätte intresserade av lägenheten så hoppas dom tar den och att dom kan flytta in ialla fall en månad tidigare . Han skulle höra av sig om dom fick lägenheten.

Bara en dag kvar att jobba denna vecka så sjukt skönt :) sen bara en vecka kvar som jag får kämpa mig igenom men jag vet att jag klarar det . Men inte kul när det känns som om typ hälften av personalen har nåt emot en . Kan bara va jag som har den känslan men vad vet jag. Dom visar ingen motsats av vad jag känner ialla fall . Men har Karin kvar och hennes trivs jag bra med . Men ska bli skönt att komma ifrån allt skitsnack. Kommer sakna barnen jätte mycket när jag slutar ..

Nä nu ska jag åka hem till Johanna och kolla Sverige matchen :D HEJA SVERIGE ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0