25/6

Va ett tag sen jag skrev, men har inte haft så mycket tid packar ju varje kväll.

Midsommar gick hur bra som helst , blev fest i Johannas mormors trädgård :) Hur trevligt som helst.På lördagen åkte älsklingen till Danmark med några av killarna och jag festade med Johanna,Jenny och Josse :) Hur roligt som helst hade vi , fast en liten Johanna blev lite för full <3 Söndagen blev lugn orkade inte göra så mycket blev en runda till tivolit för en bit langos. På kvällen började jag och Älsklingen att packa för fullt. Blir flytt på lördag :D Som jag längtar, hela lägenheten ser ut som någon har släppt en bomb här hemma. Ska bli så skönt att få flytta och slippa alla kartonger. Annars i veckan har det varit jobb och packning. Va på middag igår hos svärmor och Henrik , ska dit imorgon på middag för att fira älsklingen som fyller år på lördag :) Har köpt en jätte fin present till honom. Vi ska igentligen inte köpa något till varandra för att vi har köpt säng så vi lägger pengarna där men ville ändå att han ska få nåt litet av mig . Hoppas han blir glad . :D Nu har jag bara två dagar kvar att jobba och det är så skönt :)

Nu ska jag lägga mig och mysa med hjärtat mitt sen ska jag lägga mig är så sjukt trött..


Kommentarer
Postat av: Johanna

jajaja jag blev lite full ^^ hehe Älskar dej ! <3

2008-06-26 @ 11:01:07
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja fan vad roligt vi hade det den kvällen =) <3

2008-06-26 @ 23:59:08
URL: http://zand3r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0