27/6

Sitter hemma med Älsklingen och Johanna, har hållt på och packat hela kvällen. Tack hjärtat för all hjälp <3 . är fortfarande inte klara . Håller på att tvätta skönt att slippa ta med skittvätt. Imorgon kl 09.00 ska vi hämta nycklarna  :) sen vid halv 12 kommer Fille med lastbilen då börjars det flyttas :) . På kvällen blir det lite dricka hemma hos oss ska fira älsklingen som fyller 23 år imorgon. Vill även säga Grattis till min älskade syster som blir 33 år idag och min styvbror som fyller 35 år idag :D

Idag va sista dagen på jobb, va blandade känslor som ni alla redan vet så trivdes jag inte så jätte bra med vissa i personelen, det var självklart skönt att komma ifrån dom. Men kommer sakna barnen så fruktansvärt mycket och även några andra i personalen. Får se kanske kommer tillbaka till hösten men inte där jag va nu ialla fall.  Fick en jätte fin blomma av Anna och Karin och barnen, och när jag skulle gå kom alla barnen springade för en kram <3 Fick även höra från föräldrar att dom ville inte att jag skulle sluta :) sen av vår älskade mattant som kom och kramade mig och ville att jag skulle komma tillbaka hon tyckte det skulle bli så tråkigt att jag slutade hon sa massa fina saker till mig. <3

Nu ska jag snart ner i tvättstugan igen och packa lite till. Kommer nog inte skriva på ett tag om jag inte våldgästar Johanna ;) hon blir inte av med mig nu när jag är arbetslös <3
Vårt internet kommer kopplas in om två veckor. På tisdag kommer vår älskade säng. :)

GRATTIS I FÖRSKOTT ÄLSKLING <3 DU ÄR ALLT ..

Flickorna - Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dej hjärtat !! Du är guldvärd! Klart man hjälper sin gumma att packa =) hihi <3<3

2008-07-01 @ 11:55:03
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0