Helg

Snart är denna helg med över :( helgerna bara springer iväg. Men nästa vecka är det bara 4 dagar att jobba :D

I fredes blev det jobb till kl 13.00 skönt :) sen hem och vila lite. Johanna kom vid 5 tiden vi skulle köra och handla lite till tacon , sen när vi gjort allt vi skulle så körde vi hem började laga lite mat och fixa till oss. Vid 8 tiden kom Lasse,Fille,Thrana och Paulina drack lite sen gick vi ner till stan skulle bowla möte upp Sara där. Blev bowling i två timmar sjukt roligt hade vi :) Efter det blev det lite fest här hemma .

Igår sov man länge så sjukt skönt eftersom man gåt upp kvart i sex nästan hela veckan. Vid 1 tiden kom Johanna vi åt lite frukost sen körde vi till Svalöv för att kolla när Johannas fotbollslag spelade, hon kunde själv inte vara med pågrund av skadat knä. Matchen gick bra dom van med 3-0 fortfranade obesegrade. När matchen va slut körde vi och hämtade hennes mamma sen hem till Johanna skulle hjälpa henne att hitta kläder hon kunde ha på sig på 20års festen, när vi väl hittat allt så körde vi och lämna henen sen körde hennes mamma och lämnade mig.
Jag och Gustav tog en lugn kväll, Spelade lite buzz kollade film. Ganska skönt att bara ta det lugnt fast jag hade sjukt mycket spring i benen.. haha..

Idag blir det nog att åka ut till Johannas mammas kille och sola och bada i poolen så sjukt fint väder ju. men klockan är ju inte så mycket , Johanna har nog inte vaknat till liv efter gårdagen. haha

Idag är det exakt en månad tills vi flyttar :)
Och idag firar jag och Älsklingen 10månader :D Älskar dig av hela mitt hjärta <3 Du är kärleken i mitt liv.

Måste fixa lite flyttlåder, hade varit skönt att börja i tid så man slipper att ha allt sista veckan. Här är ju en hel del att packa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0