Ikea :)

Nu har vi äntligen varit på Ikea :) Som jag längtar nu tills vi flyttar det är helt sjukt . Köpte massa nya saker till lägenheten. Beställde även vår nya säng :D Den 1 Juli kommer dom och levererar den till den nya lägenheten :) Kommer bli så fint . Snälla låt dom här tre veckorna går fort . Köpte även nån hylla lite saker till köket och till badrumet . :) Va även på rusta och jysk och handla lite :D . Jag längtar tills den 1 Juli .

Efter vi shoppat klart körde Jag,Johanna och Jenny tills deras mammas pojkvän i Asmuntorp och tog ett dopp i poolen . Så sjukt skönt det var 28 grader i poolen så man ska inte klaga . Efter det blev det en runda till ålabodarna " eller vad det nu hette " Johanna skulle träffa några kompisar , det sluta med att vi blev taxi halva sverige runt kändes det som . haha . Men vi hade kul :) När vi kört klart körde vi hem till Gustav och Lasse som sat och drack hemma hos oss :) Blev lite dricka och spel.

Idag gör jag inte så mycket . Älsklingen är med pojkarna och letar ormar, så jag sitter här hemma och lyssnar lite på musik och pratar med Elle gumman på msn :) Hoppas på att Johanna ska sluta snart så vi kan bada lite och sola :D Sen ikväll ska vi på middag hos Eva och Henrik sen efter det hoppas jag på lite fest :) Får hoppas på att fler är sugna på det .

Tänkte kolla ett avsnitt One Tree Hill :) sen kanske börja packa ner lite i kartonger och rensa lite. Göra lite nytta . haha

PUSS

Kommentarer
Postat av: malin (neos mamma)

och vi längtar tills den 28 juli :P

2008-06-09 @ 21:11:33
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0