Jobb

Nu ska jag snart bege mig till jobb , är fortfarande inte helt frisk men har inte råd att stanna hemma en dag till. Har ialla fall tur som bara har en förkyldning och inte halsfluss som går runt på jobb nu.
Har precis ätit min smaklösa fil, smakar inget när jag äter skit drygt.
Idag efter jobb ska jag gå en runda i stan med Johanna :) sen imorgon ska jag köra på körskolan. Måste verkligen ta tag i teroin nu.. Skärpning Emelie ..

Bara tre dagar att jobba nu :) sjukt skönt sen är det ju långledigt . På fredag blir det Ikea med Johanna, hennes mamma och Älsklingen. vi ska kolla ut madrasser som vi ska ha till sängen sen beställa sängen och köpa lite smått och gott till nya lägenheten :)

Nä nu ska jag göra mig klar innan jag ska iväg till jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0