Långledig :)

ÄNTLIGEN LÅNGLEDIG :D

Helt underbart är det att äntligen denna jobbveckan är över, nu är det bara en vecka kvar :D
Jobb idag var lugnt hade inte mer än 9 barn så skönt :) Efter jobb körde vi och handlade vi mat till imorgon, vi ska grilla fläskfile sen handlade vi jordgubbar, ingen midsommar utan jordgubbar. Så nu är allt fixat för imorgon.
Är helt slut idag , hade kunat gå och läga mig nu och sova till imorgon men det ska vi ju inte . Älsklingen håller på att poppa popcorn nu så vi ska kolla på Bee Movie :) Vi har inte sätt den ännu så vi hoppas på att den är bra.

Det närmar sig mer och mer för flytt och vi har inte börjat packa så mycket ännu nån låder bara . så får göra lite imorgon underdagen sen på lördag och söndag med .

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med min älskade .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0