Sjuk ..

Dum som jag var lyssnade inte jag på mina "kloka" vänner som sa till mig att jag skulle ha stannat hemma från jobb igår . Och vad fick jag för att jag gick till jobb? Jo att jag kände mig ännu sämmre och fick sjuka mig resten av veckan. Ibland borde man lyssna och inte vara så dum ...

Idag har jag ialla fall varit hemma från jobb kommer vara det imorgon med .
Idag har jag inte gjort annat än att kolla tv i sängen . Ganska skönt faktiskt, men tråkigt när man ser hur fint väder det är ute . Imorgon blir det en lugn dag hemma känner jag mig bättre ska jag städa lite vet ju inte när det börjar ringa folk som vill komma och kolla på vår lägenhet . Sista ansökningsdagen är ju imorgon .. Johanna kommer med en runda imorgon när hon slutat jobba :) Alltid lika trevligt när hon kommer på besök . Du är guld värd gumman <3

Nu vill älsklingen lägga sig i sängen så får gå och lägga mig med honom . Ska först kolla så att min film laddar ner så jag har nåt att göra imorgon ..

Jag Älskar dig Gustav Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0