Ajj :(

Kl är tio över 4 på natten och jag kan inte sova . Har såna fruktansvärda magsmärtor. Det började i onsdes kväll med att jag fick ont i min mage, blev rädd att det var maginflänsa men det visade sig att det inte var det . Igår på dagen gjorde det inte så ont, gick och la mig vid 11 och vaknade nu vid 2 och hade jätte ont . Älsklingen fick ringa sjukvårdsupplysningen, fick prata med dom och berätta var det gjorde ont och så . Han som jag prata med trode det var magkatarr . :( Kul .. Han tyckte jag skulle uppsöka vårdcentralen sen när dom öppnar, om det blev mycket värre skulle vi åka in akut.

Ska igentligen börja jobba kl 08.00 , men kan inte jobba när jag har så ont . Får ringa vid halv sju och sjukanmäla mig . Hatar det , vill verkligen jobba men kommer inte orka hela dagen när jag inte sovit och när jag har så ont .

Får gå in och  testa lägga mig igen hos Älsklingen, Han är den mest undebaraste personen som finns.  Han kan inte sova nu för att jag har så ont och är ledsen..
Svårt att ligga i sägen kan inte ligga still så ont det gör . Får gå och dricka lite varm mjölk som han sa till mig på sjukvårdsupplysningen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0