Går mot Bättrningsvägar .

Går äntligen mot bättrningsvägen :) Förkylningen är snart borta , hoppas på att snart få tillbaka smaken och lukten igen, hostar blir bättre för varje dag som går men fortfranade inte helt bra..
Har jobbat idag från 08.00-15.30 första gången jag va på smycket men trivdes jätte bra, skönt har ju några dagar till hos dom . :) Imorgon jobbar jag på Flisan från 09.00-15.30 skönt med lite sovmorgon, sen på fredag jobbar jag på smycket 07.15-16.00 lång dag .

Igår gjorde jag och Älsklingen inte så mycket vi tog bara det lugnt. Blev en runda till apoteket och inhandlade lite nässpray och hostmedecin. Sen handlade vi pizza sjukt gott har nästan bara ätit flytande föda sen i fredes. Sen blev det lite tv ocn sen sängen.

Idag ska vi inte göra något, är jätte trött . Just nu är älsklingen hemma hos Viking på en kopp kaffe. Och själv sitter jag och lyssnar på melodifestivalen låtar :) Får passa på att lyssna när älsklingen inte är hemma :P På lördag är det ju final :D Och den ska jag se med Jessica hon kommer hit :D

Nu är det bara 45 dagar kvar till Älskling,jag och hans familj åker till Mallorca :)

Nä nu ska jag slänga mig i soffan och se om där är nåt bra på tv , Sen när älsklingen kommer hem blir det middag : )

Ha det underbart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0