Glad Påsk

Gud vad skönt det är med långledigt :D

I torsdes Jobbade jag mellan 07.15-15.00 fick sluta tidigare :D När jag kom hem sa Älsklingen att hans mamma ville bjuda på middag så vi åkte dit . Jätte trevligt att träffa dom igen. När vi kom hem skulle vi kolla på film men jag somnade efter 20 min va så sjukt trött.
Igår va det långfredag, jag och älsklingen gjorde inte så mycket vi tog bara det lugnt kollade hochey vid 3 sen kom Eva och Henrik och hämtade oss va bjudna på middag igår med. Vi va där hela kvällen kollade lets dance sen när vi kom hem kollade vi lite tv sen blev det sängen.
IDag blir det 55års fest :D  Har precis varit och handlat lite bullar, pressentpapper och kort. Så nu väntar jag bara på äggen sen blir det frukost. Sen ska vi ta det lungt i nån timme , åker till malmö vid 3 så kommer pappa och hämtar oss sen börjar festen kl 6 :D Så roligt det ska bli ikväll, har verkligen set fram emot festen. Vi ska sova hos min styvsyster Jenny :D Så imorgon blir det umgås lite med dom sen när vi kommer hem blir det middag hos Eva och Henrik.

35 dagar kvar nu :D

Glad Påsk .


Kommentarer
Postat av: Viika

Glad Påsk! :D

2008-03-22 @ 11:24:38
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0