Håll Tummarna :D

Sat och kollade tv och slog på text tv där jag ser att det varit två rån i Landskrona i dag på förmiddagen med mindre än 8 min mellan rum. Hur sjukt är inte det ? Man är fan inte trygg nånstans, Första rånet va mot Netto vid koppargården och andra rånet va mot Handelsbanken .. !

Igår fick man fösta lönen :D Inte allt för mycket men det är pengar. Ska få lön från Lödde med, men det klyddade lite så får den på måndag :) .. Men lycklig blev jag igår när jag ringde min chef för jag skulle ha nummret till lönekontoret. Hon frågade om jag måde bättre - jag bara, ja feber är borta nu så det går mot bättringsvägen, Så frågade hon om jag hade mycket jobb denna månaden inbokad, - jag bara har onsdag sen tre dagar till i mitten av April, Hon bara okej för jag funderar på att ge dig ett Långtidsvik :D . Helt överlycklig blev jag, Andra gången hon säger till mig om långtidsvik.. Hoppas hoppas på att jag får det. Nu får ni hålla tummarna att jag får det . Hade suttit så fint :D

Igår när älsklingen kom hem körde vi till Lund, va tvungen att åka och snacka med dom på sparbanken finn om min lön från lödde. Sen efter det körde vi till Nova Lund :D Kollade bara lite på Gina , Sen va jag bara tvungen att gå in på skopugten, hitta ett par skor jag blev helt kär i, Sen foppatoffler som jag kan ha på jobb. Men sen kunde jag inte bestäma mig om jag skulle ta det eller inte :S , och älsklingen blev lite små iriterad så sluta med att jag gick därifrån utan skor. Men har bestämt mig för att jag vill ha det så vi får köra till Center Syd idag :D Handlade även en hem telefon igår :D Underbart att ha en bärbar telefon som inte dör efter 20 min fast den är fullladdad.

På måndag börjar äntligen ALLSVENSKAN igen :D Malmö FF - IFK Göteborg kl 19.45 på Malmö Stadion . Vi ses där ;)

Snart snart 29 dagar kvar . :) Måste ju snart börja inhandla lite saker till resan . :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna gumman =)

2008-03-29 @ 11:52:15
URL: http://caaaaaaaroliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0